måndag 26 mars 2012

TEMA OSCARSGALA

Eftemiddagen var precis lika trevlig och behaglig som förmiddagen...Testade vilostolar som vaggar en till sömns med inbyggd musik i kudden, jag somnade efter 5 minuter och när det sen var klart vägrade samtliga som låg i stolarna att kliva upp, så killen som hade utställningen fick helt enkelt ge med sig och låta oss ligga 20 minuter extra. Eftermiddagens föreläsning var Hållbart ledarskap med Anna Spjuth VD på Yasuragi,och direkt efter det på Sushiskola med hotellets Japanska kockar! Innan klädbytet för kvällens middag fick jag en "glammig" makeup av Julia som jobbar på Bare minerals. Jag var så där lagom populär när jag sen gick till resturangen för att övertala dem att låna ut de svarta sushipinnarna för att jag skulle sätta dem i håret för att spetsa till min outfit. De som jobbar de här dagarna lär njuta av lugnet när vi 300 galna spanördar lämnar hotellet i morgon eftermiddag. Kvällens tema var Oscarsgala och som sig bör fanns pressfotografer på röda mattan och prisutdelning med guldfärgade statyetter under middagen. I just looove my job!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar