onsdag 15 februari 2012

AROMATISK OLJA OCH SVETTIGA HOCKEYHANDSKAR=!!!


Smörjde in mig i badrummet med min favorit från Decelor, doftar helt outstanding!! Oljan, slim effekt+ en Body lotion med uppstramande effekt, som var en rekommendation från en av mina hudterapeuter! Mm som bäddar får man ligga. Även om jag vet att jag behöver lite extra slimmande så är det jobbigare när någon annan säger det. Väl ute ur badrummet passerar jag hallen och känner en lukt, som  tvärkrockar med min aromatiska värld som jag befinner mig i just då, jag känner igen den omedelbart och mycket riktigt ligger de där, hockeyhandskarna som min son släppt på golvet i går kväll när vi kom hem och de har nu jäst till sig under natten. Den som vet hur ett par väl använda hockeyhandskar luktar vet vad jag pratar om! Och nu kommer det märkliga, han tycker att det luktar gott på fullt allvar. Det är då man förstår att dofter är väldigt personligt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar