onsdag 8 februari 2012

EXPRESS 18

Ett nytt pass på vårt dagsprogram är EXPRESS 18 från Sweatshop. Det är hårt styrketräningspass där man kör igenom hela kroppen på 18 minuter utan redskap. Det är som gjort för mig eftersom jag egentligen inte är så förtjust i styrkepass och här kan jag få det överstökat snabbt för att sedan gå på ett kul danspass efteråt. Gillar att det är hårt och effektivt. Nu är det fokus och motivation som gäller för nu är det allvar!!!!

Jag är bara sååå imponerad av alla som lyckas hålla i sin träning regelbundet under hela året oavsett det är julhelg eller semester. Jag själv däremot hamnar alltid i det stadiet  efter jul & nyårshelgen, undrandes, vad fasen hände här! Midjemåttet har helt plötsligt ökat markant och man förstår ingenting. Man känner sig som en överjäst knubbsäl och det är tungt värre att komma i gång igen.
Men nu är räddningen här EXPRESS 18 here we go!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar